ALifelogo94x50
menu1
menu2
menu3
menu4
menu5
menu6
menu7
AANDACHT + AANBOD = KLANTENBINDING

De energizer Dr. Klantenbinding geeft een boost aan klantgerichtheid en aan verkoop: een inspirerende energizer voor teamdagen, managementsessies, marketing- of salesmeetings. Aan het begin of als tussendoortje. Deze interactieve lezing over verleiding, salesacties en klantenbinding is leuk, levendig en leerzaam.

Wat is het effect van deze energizer?

De deelnemers krijgen een boost, worden trots op hun succesfactor in marketing & sales, krijgen oog voor klantwensen en concrete tips voor verkoop.

Hoe lang duurt deze interactieve lezing?

Ga uit van: drie kwartier tot één uur. Deze richttijd geldt zowel voor kleine groepen van 10 personen als bij grote groepen van 500 personen.

Wie verzorgt deze lezing?

Harold Smits, oprichter van A*Life en van origine psycholoog, marketeer en econometrist. NIMA-examinator en het creatieve brein achter diverse succescases.

Wat staat er op het programma?

Het programma van deze energizer kent vier blokken:

  • klanten zijn net mensen
  • test je eigen relatiekwaliteiten
  • creatief zijn in het commerciele proces
    (topcases in klantenbinding)
  • tips om als sales/servicetandem te scoren bij je klanten

Kan deze energizer ook worden uitgebreid naar een workshop?

Ja, deze energizer vormt een heel goede basis voor een salestraining of een marketingworkshop met een focus op specifieke doelgroepen.

Wat kunnen we doen om het effect hiervan te verankeren?

Na afloop krijgt iedereen een visitekaartje van de eigen love power personality. Om maximaal profijt te halen uit deze energizer kun je na afloop aan je medewerkers de vraag stellen wat hun love power personality is en welke commerciële doelen zij ermee willen bereiken. Overweeg ook als leidinggevende om tandems samen te stellen van mensen die elkaar aanvullen.

Gaat deze lezing alleen over commerciële dienstverleners?

Nee, de voorbeelden komen uit de zakelijke dienstverlening, non profit organisaties en marketingbedrijven. Ook is de workshop toepasbaar voor afdelingen/bedrijven die geen externe klanten hebben, maar werken voor interne klanten/collega’s.

Wat is de essentie van Dr. Klantenbinding?

Net als bij privérelaties gaat het meestal om de juiste partnerkeuze, de juiste aandacht en toon kiezen en – als de boel dreigt vast te roesten - de ander opnieuw verleiden met een aantrekkelijk avontuur.

Wat moet ik doen als ik deze energizer wil inzetten?

Stuur ons een mail met daarin de datum, het aantal deelnemers, de doelstelling en de gewenste duur. Dan doen wij een passend voorstel.


Publicaties:

Geen cent teveel: topcases in klantenbinding

streepgetalifefrom9to5980x35